Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren

Bel me terug

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meest gestelde vragen over de webportal

Onze onderzoeksresultaten worden altijd in een duidelijke digitale rapportage weergegeven. Zo kunt u op elk gewenst moment de resultaten van uw analyses en de bijbehorende trends ervan inzien via onze webportal. Regelmatig krijgen wij terugkerende vragen met betrekking tot onze webportal. De meest gestelde vragen hebben we voor u op een rij gezet.

Ik heb mijn monsters ingeboekt in de webportal en een aanleverdatum ingevuld, komt nu automatisch de MC koerier?

Nee, de webportal is niet gekoppeld aan de planning van de koeriers. U dient zelf nog een afspraak te maken om het ophaalmoment vast te leggen. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@microcare-laboratorium.nl of te bellen via 0172 650516.

Ik heb mijn monsters ingeboekt in de webportal en de koerier heeft ze opgehaald. Moet ik de data over de monsters nu in de webportal alsnog verzenden?

Ja, als u de monsters niet naar ons verzend via de webportal, hebben wij geen formele opdracht van u en kunnen we de monsters dus niet in behandeling nemen. Alleen opdrachtbonnen welke verzonden worden, zijn bij ons zichtbaar en kunnen behandeld worden.

Ik heb monsters ingeboekt en de opdrachtbon verzonden maar nu wil ik wat wijzigen, kan ik dat nog zelf? 

Nee, als de opdrachtbon verzonden is, kunt u deze zelf niet meer aanpassen. Mocht u nog een noodzakelijke wijziging hebben, kunt u contact op nemen met de customer service door te bellen naar 0172 650516.

Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten van mijn monster, kan ik dat al ergens zien?

Als u gebruikt maakt van de webportal kunt u live mee kijken met wat de analisten tellen; zodra we een getal in de het systeem zetten is het voor u inzichtelijk. Wel is het zo dat deze getallen nog gecontroleerd en geautoriseerd moeten worden waardoor er in uitzonderlijke gevallen een ander getal op het rapport verschijnt.

Ik zie resultaten in de webportal maar de bon staat nog niet op voltooid, hoe kan dat?

Een monster springt pas op voltooid in de webportal als alle resultaten bekend zijn. Dit houdt in dat alle interne controles zijn nagelopen en dat alle resultaten zijn gecontroleerd door de laboratorium manager. Deze keurt het monster dan in zijn geheel goed; het monster springt dan op voltooid. Facturatie vindt pas na voltooiing plaats.